Pomoćnik ravnatelja za administrativno-pravne i ekonomske poslove:
Zoran Polunić, dipl. iur
Tel.: 039/661 580 lokal 107
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Sektor za administrativno-pravne i ekonomske poslove obavlja sljedeće poslove:
a) izrađuje prednacrte i nacrte zakona, podzakonskih propisa i općih akata o svim pitanjima iz nadležnosti Uprave i izrađuje konačne tekstove propisa i općih akata, kao i izmjene i dopune tih propisa;
b) sudjeluje u aktivnostima pri izradi svih planskih dokumenata iz oblasti zaštite i spašavanja, zaštite od požara i vatrogastva iz nadležnosti Županije, kao i planskih dokumenata Uprave;
c) rješava upravne stvari u prvostupanjskom i drugostupanjskom upravnom postupku u pitanjima iz nadležnosti Uprave i priprema odgovore na tužbe u predmetima u kojima se pokrene upravni ili radni spor;
d) organizira i vrši cjelokupno uredsko i arhivsko poslovanje iz nadležnosti Uprave;
e) organizira i vrši poslove na prijemu i otpremi službene pošte iz nadležnosti Uprave;
f) izrađuje izvješća i druge materijale iz nadležnosti Uprave;
g) obavlja računovodstvene i informacijske poslove za potrebe Uprave;
h) izrađuje godišnji financijski plan potreba Uprave, osigurava i koordinira realiziranje tog plana prema namjenama i dinamici koja je utvrđena godišnjim proračunom Županije i u okviru drugih odobrenih financijskih izvora;
i) izrađuje obračun, financijski plan i izvješća, te vodi knjigovodstvenu evidenciju;
j) obavlja obračun plaća i doprinosa, kao i sve vrste naknada za sve državne službenike i namještenike Uprave;
k) vodi potrebne evidencije, zaduženja i obračune amortizacije opreme Uprave;
l) obavlja administrativno tehničke i pomoćne poslove;
m) organizira i vrši pripremu i realiziranje obveza koje se odnose na nabavu materijalno – tehničkih sredstava i opreme, uredskih sredstava, opreme i pribora, skladišti i čuva ta sredstva i opremu koja se nabavlja putem tendera Uprave, vodi evidenciju i čuva odgovarajuću dokumentaciju o svim izvršenim radovima, nabavama i uslugama;
n) obavlja administrativno-pravne i ekonomske poslove za Županijski stožer i realizira zaključke Županijskog stožera koji se odnose na pitanja iz djelokruga Sektora;
o) organizira i vrši sve druge pravne i materijalno-financijske poslove koji se odnose na pitanja iz djelokruga Sektora;
p) sudjeluje u izradi Nastavnog plana i programa edukacije, obuke i osposobljavanja u sustavu zaštite i spašavanja;
q) obavlja i druge poslove iz djelokruga Sektora.
Marina Mikulić, stručni savjetnik za računovodstvene poslove
Miljenka Kopilaš, viši referent za administrativno-tehničke poslove
Anamaria Begić, viši referent za administrativne poslove ravnatelja